Giełda BitBay

BitBay powstał w 2014 roku w Katowicach. Naszym celem było stworzenie platformy, której jeszcze wówczas nie było na polskim rynku – profesjonalną i jednocześnie intuicyjną giełdę umożliwiającą kupno i sprzedaż Bitcoin oraz Litecoin. Od początku firmą kieruje obecny CEO BitBay – Sylwester Suszek, osoba z dużym doświadczeniem ze świata finansów. Współtworzył on wcześniej dwie duże firmy z sektora finansowego, aby następnie, wraz ze wspólnikami, zbudować silną giełdę Bitcoin i innych cyfrowych walut.

Dziś giełda BitBay jest ogromna oraz posiada w swoim portfolio bardzo dużo różnych kryptowalut.

Giełda ta potrzebna będzie nam do wpłacania środków do danych biznesów oraz do wypłaty środków.

Mamy kilka możliwości wypłat naszych środków m.in

– Wypłaty na konto bankowe

– Wypłaty w bankomatach

– Wypłaty przez pocztę polską

– Wypłaty w Bitomatach

Jak utworzyć konto BitBay ?

Pierwszym krokiem do szybkiego i w pełni bezpiecznego zakupu kryptowalut jest zarejestrowanie konta na platformie BitBay korzystając z przycisku „Zaloguj”, a następnie „Zarejestruj”. Na początek wystarczy podać adres email. Po chwili na podany przez Ciebie adres email otrzymasz wiadomość z prośbą o aktywację konta. Kliknij w przycisk „Aktywuj konto”. Następnie zostaniesz poproszony o dokończenie rejestracji. W formularzu podaj wybrany przez siebie login oraz hasło, a także PIN do infolinii, który będzie pomocny podczas kontaktu z biurem obsługi klienta. Po zakończeniu tego etapu konto zostanie utworzone automatycznie.

Jak zweryfikować moje konto na giełdzie BitBay ?

Zgodnie z regulaminem w celu uzyskania pełnej funkcjonalności serwisu konto należy zweryfikować. Pełna funkcjonalność oznacza między innymi możliwość wypłacania środków z konta – zarówno fiat jak i cyfrowych walut oraz wpłacania walut fiat na giełdę.

Aby dokonać weryfikacji konta na BitBay należy przejść do linku „Zweryfikuj swoje konto” znajdującego się na pasku na górze strony lub wejść bezpośrednio pod link https://kyc.bitbay.net/ . Następnie, należy postępować według wskazówek pojawiających się na ekranie.

W pierwszej kolejności musisz wybrać rodzaj konta, które chcesz założyć. Możesz wybrać pomiędzy kontem osobistym, a firmowym. W dalszych krokach wyjaśnimy jak założyć konto osobiste.

Następnie zostaniesz poproszony o wpisanie swojego numeru telefonu.

Gdy już go wpiszesz, otrzymasz wiadomość SMS z kodem, który musisz podać w kolejnym kroku.

Następnie musisz uzupełnić dane konta.

Aby tego dokonać, przygotuj następujące dokumenty:

– Dwie strony dokumentu tożsamości – dowód osobisty lub paszport.

– Zdjęcie typu selfie z dokumentem potwierdzającym tożsamość i kartką z napisaną bieżącą datą.

– Dokument potwierdzający adres, datowany maksymalnie do pół roku wstecz. Może być to:

– rachunek (za prąd, wodę, telefon, gaz itp.). Wszelkie faktury ze sklepów stacjonarnych i internetowych nie są akceptowane.

– umowa (np. z bankiem lub ubezpieczycielem) z widoczną pieczątką oraz podpisem. Umowa najmu mieszkania, kupna/sprzedaży samochodu nie jest akceptowana.

– pismo urzędowe (z ZUS, US itp.)

– potwierdzenie przelewu z konta (musisz być jego nadawcą)

– wyciąg z konta bankowego.

Maksymalny rozmiar pliku ze skanem danego dokumentu to 8 MB. Akceptowane formaty plików: .jpg, .png, .gif.

Ostatnim etapem jest wyrazenie zgody na wymagane oświadczenia.

O wykonanej poprawnie weryfikacji zostaniesz poinformowany w wiadomości email.

Komentarze są wyłączone.